wtorek, 9 lipca 2013

maseczki;)

dzień dobry ;*
dzisiaj powiem Wam jak pielęgnuje twarz;)
z zasadzie Moja cera jest pół sucha pół trądzikowa:/ niestety jest to problem bo to wszytsko wina hormonów://
Zakupuje w sklepie zielarskim maseczki które są na tyle fajne że są w saszetkach, i zawsze mam świeże i inne ;)
na chwile obecną używam takich:

maseczka MIKRODERMABRAZJA świetna ! polecam ;] pierwszy jest piling głeboko oczyszczający, maseczka, i na końcu świetny kremik , który maskuje niedoskonałości...
wygląda ona tak, a kosztuje ok 10 zł na jeden raz starcza :)
nastepną maseczką jaką używam to nawilżająca ;)
naprawde fajnie nawilża i jest w zasadzie nie droga bo koszt to ok 3.50 :)
od czasu do czasu na mój mały trądzik robie sobie maseczkę oczyszczającą z drożdży ;)
koszt 4 zł ;) starcza mi na dwa razy ;)
krem używam taki i uwierzcie mi że wystarczy mi w zupełności;)
poprawia zaczerwienienia i jest przede wszystkim tani ;)
narazie to tyle ;)
jak coś dokupie to napisze o Tym napewno ;)
buziaczki kochani;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz